نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2921
-
الف
+

کرونا در ووهان چین موضوع اولین فلم «چارلز راندولف» شد

«چارلز راندولف» نویسنده برنده اسکار، اولین تجربه کارگردانی خود را با موضوع ویروس کرونا آغاز می کند.

به گزارش آی فیلم 2، «چارلز راندولف» نویسنده برنده اسکار، اولین تجربه کارگردانی خود را با داستانی از «ووهان» مرکز اصلی شیوع کرونا شروع خواهد کرد.

«چارلز راندولف» کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی فلمی را بر عهده گرفته است که در مورد مراحل اولیه گسترش ویروس کرونا در کشور چین خواهد بود.

این فلم سینمایی که هنوز عنوانی برای آن اعلام نشده اولین تجربه کارگردانی راندولف محسوب می‌شود که سال گذشته فلمنامه فلم سینمایی «بمبشل» را نویسندگی کرده بود.

راندلوف در این باره گفته است: هر چقدر بیشتر در این موضوع عمیق و دقیق‌تر می‌شویم، داستان ووهان غنی‌تر می‌شود. چیزی مثل مبارزه با هیولا وجود دارد، اما مبارزه با هیولا در تاریکی چیز دیگری است.

این فلم سینمایی دومین پروژه مهمی است که در روز‌های اخیر تایید شده تا در مورد کووید ۱۹ ساخته ‌شود. در روزهای اخیر نیز تایید شده بود مایکل وینترباتم سازنده مجموعه «سفر» قصد دارد ابتلای «بوریس جانسون» به ویروس کرونا و نحوه مدیریت ویروس توسط او را به تصویر بکشد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «چارلز راندولف» برای فلم سینمایی «رکود بزرگ» به کارگردانی «آدام مک کی» جایزه بهترین فلمنامه اقتباسی اسکار را دریافت کرد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر